09 December, 2020

Minyak Angin Aromatherapy Fresh Care


Minyak Angin Aromatherapy Fresh Care | Aduh!sakit kepala ku..apa ingat iklan tv ke nak aduh aduh tu. Siapa yang pernah tengok minyak angin ni?rasanya semua orang pernah tengok, beli dan guna betul tak? Untuk diri nieyl sendiri memang minyak angin ini menjadi pilihan nieyl bila sakit kepala, mahupun perut kembung. Dia ada pelbagai jenis flavour, so boleh pilih mengikut kesukaan korang la. 

Fungsi Minyak Angin Aromatherapy Fresh Care 
  • Meringankan sakit kepala
  • Melegakan perut kembung/ masuk angin
  • Mengurangkan mabuk dalam perjalanan
  • Melegakan selsema
  • Melegakan kesan gigitan serangga
Cara untuk menggunakan
  • Gosokkan pada kening, dada, hidung ataupun bahagian yang sakit

Minyak Angin Aromatherapy ini amat penting untuk yang ada migrain seperti nieyl yang boleh serang bila-bila masa sahaja. Bila ada minyak angin ini nieyl dah tak ambil lagi panadol untuk melegakan sakit kepala. Dengan sapu minyak di kening, dahi, hidung dan tidur seketika bila bangun Insya'Allah sakit kepala mungkin berkurangan sedikit ataupun hilang terus. Jadi, minyak angin ni sentiasa ada dalam handbeg satu, di pejabat satu, dalam kereta 1 dan di rumah satu. 

*recommed



 

5 comments:

  1. selalu orderkan untuk kak ipar thru shopee

    ReplyDelete
  2. Betul tu Nieyl, dah ada minyak angin aromatherapy ni tak perlu lagi ambil panadol. Banyak manfaat minyak angin ini.

    ReplyDelete
  3. sebolehnya mama pun nak kurangkan makan ubat. kalau boleh sapu2 mcm ni mama suka laa

    ReplyDelete
  4. i sapu perut masa sengugut! Alhamdulillah.. membantu

    ReplyDelete
  5. kat rumah ada satu, memang wangi..husband la selalu pakai, mai tak pandai guna sgt minyak2 camni haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)