10 July, 2017

Viral : Bayi Kacukan Rusia-Melayu..comelnya

Viral : Bayi Kacukan Rusia-Melayu..comelnya | Patut pun viral, memang comel sangat Dhuha Sophea Stumbrys ni geram nieyl tengok muka dia. Rasa tak puas nak tengok gambar-gambar dia. Menurut sumber Majalah Hijabista, bayi tersebut adalah anak kepada pasangan Siti Safuraa Hamzah yang berasal dari Terengganu dan suaminya.









11 comments:

  1. comel terlampau-lampau tau dhuha ni..

    ReplyDelete
  2. ya allah cutenyaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. SubhanaAllah..comel sangat2 kan Nieyl..PC tengok pun geram je..

    ReplyDelete
  4. ala kenapa comel sgt ni! mata dia tuuu

    ReplyDelete
  5. geramnya tengok memang comel sangat! Mesti otak cerdas ni sebab anak kacuk :D

    ReplyDelete
  6. You make so many great points here that I read your article a couple of times. Your views are in accordance with my own for the most part. This is great content for your readers. celebrity news today

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)